لینک باکس افزایش بازدید دفاعیه Sledgehammer Games از MW3
 
اينجا همه چي درهمه!!!
 
 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : مينو

 

 

Glen Schofield  یکی از بنیان گذاران Sledgehammer Games در مصاحبه ای با مترو بیان کرده است این احتمال وجود دارد که Activisoin وظیفه ساخت عنوان های بعدی CoD را به صورت نوبتی به Sledgehammer Games, Treyarch, و Infinty Ward واگذار کند ان وقت اگر این اتفاق روی دهد برای اولین بار Sledgehammer بازی Call of Duty را به صورت انفرادی برای    PS4و Xbox 720 خواهد ساخت در این مورد  Glen explained اعلام کرده است : احتمالا همین طور است ما بازی را برای کنسول های نسل بعد میسازیم من با شما شرط خواهم بست که ما یک Call Of Duty خوب را خواهیم ساخت

 چند ماه پیش با این که مقالات زیادی درباره ی این که MW3 کپی از روی Battlefield 3 است نوشته شده بود ولی ما اصلا این مورد را قبول نداشتیم.رقیب Modern Warfare 3 بازی Modern Warfare 2 است  و همواره هم همینطور بوده واقعا نمیدانم که ان ها بر روی چه حسابی این حرف ها را میزنند باید بگویم زمانی که ما دو سال پیش پروژه ساخته این بازی را شروع کردیم من اصلا چیزی در مورد Battlefield نمیدانستم و شاید پنج یا شش ماه پیش بود که اخباری در مورد این بازی شنیدم من از هر فرصتی استفاده میکردم که به سمت ان بازی هرگز نروم تا زمانی که کمی نسخه ی بتا را بازی کردم. وی در ادامه بیان کرده است : البته این بازی رقیب ماست و زمانی که ما این بازی را به طور کامل تجربه کردیم دیگر پنجره ی تغییرات در بازی خودمان بسته شده بود من فکر میکنم که MW3 و BF3 بازی های مختلف و خوبی برای مصرف کنندگان هستند.

 به گفته ی گلین همه ی صداهای اسلحه ها و موارد دیگر در MW3 به صورت ۳D است و نسبت به تریلری که در اوایل منتشر شد تغییرات اساسی کرده است. او همچنین این اطمینان را داد که نرخ فریم و موارد دیگر برای PS3 و Xbox 360 در یک سطح است.

Call Of Duty Team



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

فقط به خاطر عشقم ××آباتاز از كارگزاران دربار هخامنشي كه در تورات نامش آمده است.××
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اينجا همه چي درهمه!!! و آدرس abataz.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 358
بازدید ماه : 820
بازدید کل : 39944
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



P align=left>آگهی و تبلیغات پیام چین

Persian Websites Directory

javahermarket

javahermarket

                    
 
 
 
Susa Web Tools

javahermarket

لينك باكس پيشرفته لينك من (ثبت لینک رایگان و افزایش بازدید - عکس ، آهنگ ، داستان ، سرگرمی ، اس ام اس ، ترفند ، مقالات آموزشی ، فیلم و...)
Page Ranking Tool